De 'flow' van de dahlia (Blog: Paul Peters)

04-09-2018

Het kan u niet ontgaan zijn dat de dahlia afgelopen weken ontzettend veel media aandacht heeft gekregen. Zowel vakpers als de publieke pers doken op de dahlia Dit wilt u als kweker natuurlijk heel graag voor uw product.

Een flow
De promotie van dahlia zit zelfs in een flow. En in deze flow lijkt alles te lukken. Hoe komt dat toch? Bij de dahlia is dit gestart met een kleine groep enthousiaste ondernemers. Deze zelfde ondernemers probeerden al langer om de dahlia op de kaart tezetten . Maar ja, ga er maar aan staan. Tijd en geld vragen van je collega’s en vervolgens samenwerken met elkaar. Het is niet eenvoudig.

Enthousiasme
Wat deze ondernemers hebben gedaan? Ze hebben de liefde voor hun mooie dahlia en het enthousiasme die dat bij henzelf oproept gebruikt om vol gas de promotie op te pakken. Niet treuren om collega’s die niet meedoen, maar alle energie in positivisme. Vervolgens niet naïef handelen maar op dit positivisme een organisatie bouwen berust op samenwerking met andere enthousiaste partners. Wij zijn er daar één van. Wij zijn een van de partners, die door deze ‘flow’ en alle enthousiasme, nog verliefder zijn geworden op de dahlia dan we al waren.

Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel? Neem dan contact op met onze dahlia vertegenwoordigers Dave en Richard of Paul Peters (Manager bemiddeling).

 

Highlighted image: De 'flow' van de dahlia (Blog: Paul Peters)

Vergelijkbaar nieuws