Administratie
Het eerste contact met CNB verloopt vaak via uw vertegenwoordiger. Maar vanaf het moment dat u zaken doet met ons komt onze administratie in actie. Onze administratie is er, om samen met u, te zorgen voor een efficiënte afhandeling van uw administratie.
Wat kunnen wij zoal voor u betekenen?
- Up to date houden van NAW–gegevens
- Leveringsnota’s verwerken
- Verwerken van correcties en zuurretournota’s
Voor al uw vragen over uw administratie zoals leveringen, facturen, BTW, tarieven, Mijn CNB en het lidmaatschap etc. kunt u bij ons terecht.
Mijn CNB
Via Mijn CNB heeft u inzage in uw orders, facturen en overige administratieve zaken. Maar uiteraard kunt u ons ook altijd bellen voor meer informatie.
Hulp op afstand (Teamviewer)
Het kan voorkomen dat wij met klanten meekijken door hulp op afstand. Hiervoor gebruiken wij het programma TeamViewer. Met dit programma kan onze medewerker eenmalig en tijdelijk inloggen op je computer. Je hoeft Teamviewer niet te installeren, maar alleen op te starten. Lees meer